Wirtualne, czy tradycyjne?

Dodane: 12-09-2016 10:58
Wirtualne, czy tradycyjne? wynajem adresu warszawa cennik

Formy obsługi korespondencji klienta przez wirtualne biuro

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Akcje promocyjne wirtualnych biur

Osoby prowadzące wirtualne biura starają się dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, dlatego prowadzą strony internetowe, na których dokładnie opisują zakres swojej działalności i pełnione przez siebie usługi. Starają się także prowadzić całe kampanie reklamowe kierowane do właścicieli różnych firm. W czasie takich kampanii nie tylko polepszają wygląd swoich stron internetowych, ale też wykupują miejsca na reklamy internetowe oraz miejsca na reklamy zamieszczane w głównych częściach miast. Zdarza się także, że zatrudniają ulotkarzy i osoby odpowiedzialne za reklamę telefoniczną. Prowadzą także różne akcje promocyjne. W trakcie takich akcji można wykupywać tańsze pakiety usług i uzupełniać je dodatkowymi usługami.


Zalety posiadania wirtualnych biur

Posiadanie wirtualnych biur stało się bardzo często stosowanym ułatwieniem dla działalności prowadzonej przez wiele współczesnych firm zwłaszcza tych, które swoim zasięgiem obejmują cały kraj i posiadają różne siedziby zagraniczne. Podstawową zaletą posiadania biura wirtualnego jest fakt, że jego założeniem i obsługą zajmują się specjalne firmy usługowe, prowadzące działalność właśnie w tym zakresie. Mogą one zajmować się obsługą poczty internetowej swoich zleceniodawców, odbieraniem firmowych telefonów i wieloma innymi sprawami organizacyjnymi, które do tej pory należały do obowiązków kierownika firmy. Pełny zakres obowiązków osób obsługujących wirtualne biuro zostanie określony w podpisywanej na początku współpracy umowie.